Saturday 16 April 2011

HARI DAY TERBUKA OPEN ASRAMA HOSTEL

Pada 10hb lepas **ari ahad ea?? skola aku yg paleng chantek itu **cop2 asrama la...ok kite teruskan.pada hari ini telah diberi tiket percuma untuk sume warga bandar **terover la plak untuk masuk ke dlm asrama yang bertentangan **phm2 la ea...aku dan beberapa rakan baik ku **ain,ctnad,fysa,najad,aja,dada untuk masuk ke aspura.ketika aku di sana...macam2 gelagat yang aku dapat tengok sama ada pelajar berasrama mahupun pelajar berumah....pada hari seperti ini maka keluarlah pelajar yg hipokrit...jika kita lihat,asrama sekolah akan chantek apabila ade nye hari2 seperti ini...dan pada hari itu juga kita dapat lihat pelajar yang terlampau2 over


over yang terlampau

tetapi ak tidak menyangka sama sekali kerana dorm ku telah dinobatkan sebagai pemanang tempat kedua**bangga seyh....nak tengok dom aku....

yang nurul tu aku la

ni baru tang loker besar....belum loker kecik lagi tu **paham2 jela...hehe.....law nk tahu keceriaan,kepanjangan,keluasan dan kebesaran dorm ni....diajak dtg ke dorm **tp yang lain jantina tak dibenarkan masuk......itu saje dr aku yang berapa xde mood nk tulis ....sampai ketemu lagi ya....aku pamit duluan....permisi...

nurul yun


0 comments:

Post a Comment